MENU
Betalen met IDEAL en voor €5,95 thuisbezorgd.

Klantenservice

Heb je nog vragen? Dan adviseren wij eerst te kijken bij de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.

Vragen over bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt via deze website de wijnen van jouw keuze bestellen. Bestellingen moeten altijd een veelvoud van 6 flessen wijn bevatten. Je kunt jouw bestelling ophalen bij een DekaMarkt vestiging naar keuze of de bestelling thuis laten bezorgen.

Geldt er een minimaal bestelbedrag?

Nee, er geldt geen minimaal bestelbedrag. De enige voorwaarde is dat er in een veelvoud van 6 flessen besteld wordt. Op deze manier kunnen we het risico van breuk tijdens het vervoer tot het minimum beperken.

Hoe werkt het betalen en bezorgen van bestellingen?

Voor het betalen en en bezorgen van de bestelling zijn er de volgende opties:

 

  • bezorgen op een door jou gekozen adres en betalen via Ideal;
  • via Ideal betalen en afhalen in een DekaMarkt filiaal naar keuze.

 

Indien je kiest voor bezorgen, brengen wij €5,95 bezorgkosten in rekening. Indien je jouw bestelling zelf haalt, zijn hier geen extra kosten aan verbonden.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling cq kan ik deze afhalen?

De tijd tussen bestellen en bezorgen/afhalen is afhankelijk van de door jouw gekozen methode. Wij doen ons uiterste best om onderstaande leverschema’s na te komen. In geval van bijzondere omstandigheden kan het echter voorkomen dat dit niet lukt.   Afhalen in filiaal

Bestellen Afhalen vanaf
Vrijdag vanaf 12.00 uur t/m zaterdag 12.00 uur Dinsdag
Zaterdag vanaf 12.00 uur t/m maandag 12.00 uur Woensdag na 16:00 uur.
Maandag vanaf 12.00 uur t/m dinsdag 12.00 uur Donderdag
Dinsdag na 12.00 uur t/m woensdag 12.00 uur Vrijdag
Woensdag na 12.00 uur t/m donderdag 12.00 uur Zaterdag
Donderdag vanaf 12.00 uur t/m vrijdag 12.00 uur Maandag

 
Wij verzoeken de bestelling zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 10 werkdagen na de datum waarop u jouw bestelling af kunt halen, op te halen.   Laten bezorgen Onze logistiek dienstverlener levert op vaste dagen de bestellingen af: dinsdag, donderdag en zaterdag. In onderstaand schema kun je zien welke bezorgdag bij welk besteltijd hoort. Indien jij op de bezorgdag niet aanwezig bent, zal de bezorger een kaartje in de bus doen. Je kunt dan zelf een nieuwe afspraak maken met de logistiek dienstverlener voor een bezorgmoment dat jou uit komt.  

Bestellen Bezorgen op
Maandag voor 12.00 uur. Dinsdag
Dinsdag voor 12.00 uur. Woensdag
Woensdag voor 12.00 uur. Donderdag
Donderdag voor 12.00 uur. Vrijdag

 

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

Een eenmaal geplaatste bestelling kun je via de website niet meer annuleren. Je kunt deze alleen nog annuleren door telefonisch contact op te nemen met de afdeling klantenservice van DekaMarkt (telefoonnummer 088-3135555). DekaMarkt bepaalt, rekeninghoudend met de status van de bestelling, of annulering van de bestelling nog mogelijk is.

Mag ik mijn bestelling ook retourneren?

Indien je binnen 14 werkdagen na afhalen/bezorgen bepaalde producten toch niet wil hebben, kun je deze retourneren. Je neemt hiervoor altijd eerst telefonisch contact op met de afdeling klantenservice van DekaMarkt (telefoonnummer 088-3135555). Aan de retourzending zijn wel een aantal voorwaarden verbonden.

 

Je neemt voor de retourzending eerst telefonisch contact op met de afdeling klantenservice van DekaMarkt.De artikelen kunnen worden aangeboden bij een filiaal van DekaMarkt naar keuze, Deka Wijnmarkt of per post retour worden gestuurd. De wijze van retourzending wordt bij de melding bij de klantenservice bepaald.Voorwaarde om de bestelling of een deel daarvan te kunnen retourneren, is dat de originele factuur wordt meegezonden/meegebracht, de retourbon volledig is ingevuld en dat de artikelen ongeopend/onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking worden geretourneerd.

Voordat ik kan bestellen worden een aantal persoonlijke gegevens van mij gevraagd. Waarom is dat?

Wij hebben deze gegevens nodig voor een optimaal functioneren van de online winkel en website. Klantgegevens worden dus nooit aan derden verkocht of verhuurd. Meer informatie hierover vind je in het privacystatement.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Je krijgt direct na het bevestigen van de bestelling een bevestigingse-mail op het opgegeven e-mailadres. Hierin staan de  bestelde artikelen. Tevens kun je de status van jouw orders ook terugvinden in jouw orderhistorie.

Hoe kan ik bij vragen en opmerkingen over mijn bestelling contact opnemen?

Er zijn diverse mogelijkheden om ons te bereiken.

  • Je kunt bellen naar onze afdeling klantenservice (telefoonnummer 088-3135555). Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 15.00 uur.
  • Per e-mail door het invullen van het contactformulier op deze website.

Wij doen vervolgens ons uiterste best jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Kan ik ook in het buitenland wijn laten afleveren?

DekaWijnmarkt levert alleen in Nederland.

Algemene vragen

Wat houdt 5+1 pick & mix in?

Bij een bestelling van 6 flessen in één aankoop, betaal je maar 5 flessen. Dit mogen ook 6 verschillende wijnen met uiteenlopende prijzen zijn. Het systeem berekent dan een kortingspercentage van 16,7% per fles. Indien je meer dan 6 flessen koopt, wordt dit kortingspercentage ook doorberekend.

 

Op deze website herken je artikelen die vallen onder de regeling ‘5+1’ aan het logo op de prijskaart.  Artikelen zonder dit logo (met name wijnen uit het hoogste prijssegment) doen niet mee.

 

Indien één of meerdere flessen ook een actieprijs per fles hebben (van/voor), dan wordt bij aankoop van 6 flessen het kortingspercentage van 16,66% ook over de actieprijs berekend. Dat is dus dubbel voordeel!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Klik op de knop Inloggen/Registreren. Klik daar op 'Wachtwoord vergeten?' en volg de stappen in het scherm.

Mijn account is geblokkeerd, hoe kan dat?

Om misbruik van jouw account te voorkomen, is er een maximum aantal foute invoeren van het wachtwoord geoorloofd. Indien dit maximum is overschreven, wordt het account tijdelijk geblokkeerd. Mocht jouw account per abuis geblokkeerd zijn, kun je hierover contact opnemen met onze klantenservice.

Waar kan ik terecht voor advies?

 

Deze website toont het hele wijnassortiment van de DekaWijnmarkt. Ook hier kun je jezelf dus oriënteren op een wijn of port. In onze DekaMarkt winkels vind je op prijskaarten bij de artikelen uitgebreide informatie.  

Is het assortiment het hele jaar hetzelfde?

De grootte is gedurende het jaar redelijk constant. Een groot deel hebben wij standaard in ons assortiment en is dus door ons na te bestellen.

 

De rest van het assortiment verandert echter maandelijks. Dat kan gebeuren omdat we partijen inkopen waar op een gegeven moment geen voorraad meer van is. Verder is de wijn van de maand slechts tijdelijk verkrijgbaar.

 

Daarnaast zijn onze inkopers steeds op zoek naar interessante wijnen, port, sherry en champagnes die wij jou niet willen onthouden. Het is dus altijd de moeite regelmatig even te kijken.

 

Wil je een voorraadje aanleggen van jouw favoriete wijn? Dan adviseren wij dit zo snel mogelijk te doen. Het kan immers zijn dat we deze niet of niet lang meer bij kunnen bestellen.

Waarom kan de DekaWijnmarkt zulke scherpe verkoopprijzen hanteren?

De meeste wijnen importeren we zelf. Bovendien leveren de meeste leveranciers hun producten rechtstreeks aan de wijnmarkt. Tussen wijnland en wijnklant zitten dus nauwelijks schakels.

Kan ik ook profiteren van aanbiedingen?

Ja, zeker! We hebben wekelijks wisselende, scherpe aanbiedingen.

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.